دانش و اندیشه
درباره وبلاگ


امید است که مطالب وبلاگ دانش و اندیشه درجهت ارتقای اطلاعات شما عزیزان گام بلندی برداشته باشد
آخرین مطالب
نويسندگان
برچسب:, :: :: نويسنده : abhahala

دانلود جدیدترین نسخه کرک ویندوز 8 - فعال سازی و رفع محدودیت زمانی ویندوز 8

دانلود جدیدترین نسخه کرک ویندوز 8، آخرین تغییرات در 16 شهریور 91

پس از نصب ویندوز 8، مایکروسافت به مدت 30 روز به شما فرصت می دهد تا از ویندوز استفاده کنید و آن را مورد سنجش خود قرار دهید و چنانچه از قابلیت های ویندوز راضی بودید می بایستی نسبت به خرید شماره سریال قانونی اقدام کرده و ویندوز خود را از طریق اینترنت فعال کنید، ولی از آنجایی که بسیاری از کاربران ایرانی ویندوز را به صورت غیر قانونی نصب می کنند و از طرفی هم امکان خرید ویندوز برای بسیاری از کاربران مهیا نیست، کاربران همواره به دنبال رفع این محدودیت زمانی ویندوز 8 هستند.

به دلیل اینکه به تازگی ویندوز 8 منتشر شده است، هنوز کرک 100% مطمئنی برای این ویندوز ارائه نشده است در ادامه این مطلب شما می توانید جدیدترین کرک های عرضه شده جهت رفع محدودیت زمانی ویندوز 8 و نحوه فعال سازی آن را دریافت کنید.

+جهت اجرای فایل های کرک می بایستی بر روی آن راست کلیک کرده و Run as administrator را بزنید.

+دانلود - 12.50 مگابایت

                       Eset Nod32 Antivirus   دانلود کتاب راهنمای  نرم افزار                                                                                                                           

 

دلایلی برای استفاده از فلش در طراحی وب سایت

 



ادامه مطلب ...

راه صحیح بهینه سازی وب سایت برای موتور های جستجو

 



ادامه مطلب ...

انتـخاب بهتـرین های موبایـل از روی قیـمت



ادامه مطلب ...
عشاق معروف تاریخ جهان
 
eshgh yasgroup.ir 1 عشاق معروف تاریخ جهان


ادامه مطلب ...

عجیب ترین دانستنی های دنیا



ادامه مطلب ...

سریع‌ترین خودروهای مدل ۲۰۱۳



ادامه مطلب ...
برچسب:, :: :: نويسنده : abhahala

1- خود را در یك كشتی تصوّر كنید كه در حال غرق شدن است. شما خود را به آب می‌اندازید و با شناكردن خود را به یك قایق نجات می‌رسانید و از آن بالا می‌روید. چند نفر دیگر را در آن قایق نجات همراه خود می‌بینید؟

2- خود را به ساحل می‌رسانید و بیابان وسیعی را در مقابل خود می‌بینید. چند وسیله شخصی و مقداری خوراكی بر می‌دارید و در جستجوی نجات، راه بیابان را در پیش می‌گیرید. چند جفت كفش برمی‌دارید؟

3- پس از یك راه‌پیمایی طولانی و سخت، از یك تپه شنی بالا می‌روید و با خوشحالی شهری را در دوردست می‌بینید. همچنین متوجه می‌شوید كه در فاصله‌ای نه چندان دور در سمت راست شما واحه‌ای وجود دارد. آیا ابتدا به آنجا می‌روید و برای مدتی كوتاه، یا هر چقدر كه می‌خواهید استراحت می‌كنید و یا آن كه آن را نادیده گرفته به راهتان به سوی شهر ادامه می‌دهید؟

4- پس از ورود به شهر، قصری توجه شما را به خود جلب می‌كند و تصمیم می‌گیرید كه وارد آن شوید. پس از عبور از دروازه‌ها، خود را در یك راهروی طولانی می‌یابید كه به اتاق پادشاه منتهی می‌شود. وارد اتاق می‌شوید و شاه و ملكه را می‌بینید كه در كنار هم به تخت نشسته‌اند. شاه و ملكه چه شكلی هستند؟ و چه ویژگیها و خصوصیاتی را برایتان مجسم می‌كنند؟

5- از آن اتاق خارج می‌شوید و از یك پلكان مارپیچی پایین می‌روید. تاریك و سایه‌دار است، با مشعل‌هایی بر روی دیوار كه به طور نوبتی روشن و خاموش می‌شوند. همین طور كه پائین می‌روید، ناگهان یك زن (اگر شما مرد هستید) و یا یك شوالیه (اگر شما زن هستید) از كنارتان عبور می‌كند. شما فقط برای یك لحظه صورتش را می‌بینید و این تصویر، یك نفر كه می‌شناسید را به یادتان می‌آورد. او چه كسی است؟

6- پلّه‌ها شما را به اتاق پذیرایی می‌رساند و شما میز بسیار بزرگی با یك گیلاس پایه‌دار در وسط آن می‌بینید. به گیلاس نگاه كنید. چقدر آن پر از مایعات است؟


::  جواب های خود را مرور کنید و برای دیدن نتیجه آزمایش ادامه را بخوانید ...



ادامه مطلب ...

اگر اهل دانلود فایل‌های حجیم از اینترنت باشید حتماً با فایل‌هایی برخورد کرده‌اید که به صورت چند تکه و با پسوند 001، 002، 003 و... برای دانلود قرار داده شده‌اند. این فایل‌ها در اصل یک فایل هستند که به چند قطعه تبدیل شده‌اند تا دانلود آنها برای کاربران آسان‌تر باشد. عموم این فایل‌ها توسط نرم‌افزاری به نام HJSplit تکه تکه شده‌اند و به وسیله همین برنامه هم می‌توان آن‌ها را هم چسباند و در نهایت از فایل مورد نظر استفاده کرد. اما ممکن است به هر دلیلی امکان استفاده از این برنامه وجود نداشته باشد، در نتیجه در این ترفند قصد داریم به معرفی یک ترفند کاربردی جهت ادغام فایل‌های تکه تکه شده به وسیله Command Prompt موجود در ویندوز بپردازیم.

بدین منظور:

 

از منوی Start به All Programs و سپس Accessories رفته و Command Prompt را اجرا کنید.

 

با کمک دستور cd به پوشه‌ای که فایل‌ها در آن می‌باشد بروید. به عنوان مثال:

cd C:\Users\USERNAME\Downloads

اکنون فرض می‌کنیم ما 3 تکه فایل با اسامی File.rar.002 ،File.rar.001 و File.rar.003 در اختیار داریم و قصد داریم این سه تکه فایل را به یک فایل واحد با نام دلخواه مثلاً Mshow.rar تبدیل کنیم. از دستور زیر استفاده خواهیم کرد:

copy  /b  File.rar.001  +  File.rar.002  +  File.rar.003  Mshow.rar

پس از فشردن Enter، چند لحظه صبر کنید تا پیغام 1file(s) copied ظاهر شود.

 

اکنون در صورتی که به محلی که فایل‌ها در آنجا قرار داشتند بروید خواهید دید که فایل یکپارچه ایجاد شده است و قابل استفاده است.

 

به این نکته دقت داشته باشید که پسوند نهایی فایل‌ با پسوند فایل‌ها یکسان باشد. به عنوان مثال در این دستور پسوند ما rar. بود.

 

همچنین محدودتی در درج فایل‌های تکه شده وجود ندارد و بایستی آن‌ها را به وسیله کاراکتر + از هم جدا کرد.

پيوندها


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 53
بازدید دیروز : 169
بازدید هفته : 315
بازدید ماه : 522
بازدید کل : 57420
تعداد مطالب : 485
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 4



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
فروش انواع نوت بوک و قطعات رايانه
<-BlogTitle->
این سایت را حمایت می کنم