دانش و اندیشه
درباره وبلاگ


امید است که مطالب وبلاگ دانش و اندیشه درجهت ارتقای اطلاعات شما عزیزان گام بلندی برداشته باشد
آخرین مطالب
نويسندگان

 

در این ترفند ساده قصد داریم چگونگی دیده شدن رمزهای عبور در محیط اینترنت در google chrome  را برای شما خوانندگان عزیز شرح دهیم . 

password

در صفحه ی گوگل کروم کلیک راست کرده و گزینه ی lnspect element  را بزنید . پس از آن شما کد های html را مشاهده کنید.

در این کدها، به دنبال کادر ابی بگردید که در آن این کد نوشته شده است lnput typ password  این نوشته برای این است که هرگاه به دنیای مجازی رفتید و مثلا خواستید در محیط پست الکترونیک خود ایمیل هایتان را چک کنید، رمز عبور به صورت چند نقطه نمایش داده می شود.

اما اگر در این کد به جای واژه ی password واژه ی tout بنویسید، رمز عبور که با آن به جای اینترنت سفر کرده اید نمایان می شود البته این تنظیمات پس از  refresh بازی می کردند اما بهتر است توجه داشته باشید ، که اگر در محیط کافی نت یا در یک کامپیوتر دیگری می کنید شناسه و گذر واژه را کاملا پاک کنید .

همگام سازی صفحه شروع در سایر دستگاه ها
همگام سازی صفحه شروع در سایر دستگاه ها CNET

نسخه بعدی ویندوز که به ویندوز بلو مشهور است، به شما این امکان را خواهد داد که صفحه شروع (Start) خود را در سایر دستگاه‌هایی که از ویندوز  استفاده می کنند، همگام نموده تا در هر ابزار تحت ویندوز یکسان به نظر برسند.



ادامه مطلب ...

 

 

فیبرهای نوری معمولا از شیشه یا پلاستیک ساخته شده اند و قادر به انتقال اطلاعات با سرعت بسیار زیاد هستند. اما با این حال به خاطر جنس آنها سرعت انتقال اطلاعات بسیار کند‌تر از سرعت نور است.

حالا گروهی از محققان در دانشگاه ساوت‌همپتون بریتانیا کابل فیبر نوری جدیدی ساخته اند که تو خالی است و درون آن با هوا پر شده است.

نتیجه کار آنها رسیدن به سرعت انتقال اطلاعاتی حدود ۱۰۰۰ برابر کابل های فیبر نوری فعلی است. از آنجایی که سرعت حرکت نور در هوا تقریبا معادل ۹۹.۷ درصد سرعت آن در خلا است، بنابراین آنها توانسته اند اطلاعات را با سرعتی حدود ۱۰ ترابایت در ثانیه منتقل کنند.

البته کار آنها ایده جدیدی نیست و تیم های مختلفی روی انتقال اطلاعات با سرعت نور کار می کنند. اما ایده ساخت فیبر نوری توخالی آنها علاوه بر سرعت بالا، میزان از دست رفتن اطلاعات را هم به 3.5dB/km رسانده که بسیار بهتر از گذشته است و حالا می توان از این فناوری برای انتقال دیتا بین ابر رایانه ها و دیتاسنتر ها استفاده کرد.

فکر می کنید چند سال دیگر چنین کابل هایی در خانه داشته باشیم؟ زمانی که می توانید ۱۰ ترابایت اطلاعات را در یک ثانیه دانلود کنید

پيوندها


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 106
بازدید ماه : 427
بازدید کل : 56882
تعداد مطالب : 485
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 4



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
فروش انواع نوت بوک و قطعات رايانه
<-BlogTitle->
این سایت را حمایت می کنم