دانش و اندیشه
درباره وبلاگ


امید است که مطالب وبلاگ دانش و اندیشه درجهت ارتقای اطلاعات شما عزیزان گام بلندی برداشته باشد
آخرین مطالب
نويسندگان
برچسب:, :: :: نويسنده : abhahala

Xperia Ion  دارای چند ویژگی کلیدی است که آن را از سایر گوشی ها متمایز می نماید. این ویژگی ها عبارتند از:

  • دوربین ۱۲ مگاپیکسلی
  • پردازنده ۲ هسته ای با فرکانس ۱/۵ گیگاهرتز
  • صفحه نمایش بزرگ ۴/۶ اینچی
  • سیستم عامل اندروید نسخه

xperia-ion-att-android-smartphone-3

Xperia Ion به طور واضحی کاربران حرفه ای را هدف قرار داده است و به کلیه نیازهای انها پاسخ می دهند. پردازنده ۲ هسته ای Xperia Ion  با فرکانس بالای ۱/۵ گیگاهرتز از انجام هر پردازش سنگینی بر می آید.

از طرف دیگر استفاده از نسخه پیشرفته HSDPA  منجر به افزایش سرعت اینترنت تا ۴۲ مگابایت بر ثانیه می گردد. دوربین ۱۲ مگاپیکسلی سونی هم که دیگر نیاز به تعریف ندارد. در عین حال می توان با این دوربین با کیفیت HD  فیلم برداری نمود. نکته جالب آن است که تنها در زمانی در حدود یک ثانیه گوشی از حالت استندبای آماده عکاسی می گردد که این نشان از قدرت بالای پردازنده و دوربین آن دارد.

sony_xperia_ion_

رودیگر اودنباخ، مدیر عامل ارتباطات همراه سونی در خاورمیانه و افریقا در مورد این گوشی گفت: « Xperia Ion   مانند مدل قبلی Xperia s  گیراترین صفحه نمایش در بین تمامی تلفن های هوشمند موجود در  بازار را به لطف تکنولوژی موتور پردازش تصویر براویای سونی ارائه می نماید. »

Xperia Ion   دارای بزرگترین صفحه نمایش در بین تمام گوشی های سونی است و با اتکا به نسخه موبایل موتور پردازش تصویر براویای سونی از کیفیت بسیار بالایی در نمایش تصویر برخوردار است. لازم به ذکر است که این موتور پردازش تصویر سال هاست که تلویزیون های سونی را یک سر و گردن بالاتر از سایر تلویزیون ها قرار داده است. یکی از ویژگی های قابل توجه این صفحه نمایش ان است که می توان حداکثر با ۴ انگشت به صورت همزمان با آن کار کرد.

IMG_1569-580-90

استفاده از تکنولوژی xLoud  هم خاطرات خوش واکمن های سونی را برای دوستداران موسیقی زنده خواهد کرد و کیفیت بالایی را در پخش موزیک به ارمغان خواهد آورد.

Xperia Ion  مجموعه ای از تمامی امکانات روز دنیاست. از NFC  گرفته تا DLNA  و انواع و اقسام سنسورها همگی در ان جمع اند. ویژگی های جالب دیگر Xperia ion   پشتیبانی از HDMI  است که توسط آن فیلم های HD  ضبط شده را بر روی صفحات عریض تلویزیون مشاهده کرد.

Xperia Ion  تنها ۱۴۴ گرم وزن دارد و برای استفاده از آن باید از میکروسیم استفاده کرد.

 منبع : tech2.in.com

 

برنامه های رنگ بردار گوشی های هوشمند همچون LifeDropper و SwatchMatic می توانند ثابت کنند که برای هر دو یعنی طراحان گرافیک و نیز کاربرانی که از کور رنگی رنج می برند، کاملا سودمند هستند. هر دو برنامه گفته شده فوق، از دوربین دستگاه اندروید تان برای شناسایی و تشخیص رنگ های پیرامون تان استفاده می کنند، و اطلاعات دقیقی، به طور کامل در زمان واقعی به شما ارائه می نمایند. در حالی که هر دو برنامه کاملا کارآمد هستند، آنها با به اشتراک گذاری محدودشان عرضه می شوند. برنامه نخست، از آگهی پشتیبانی کرده و ابری است و از رابط کاربری قابل بازبینی استفاده می کند، و دومی با چندین ویژگی غیر ضروری به نظر اندکی سنگین می رسد. وانگهی، این برنامه از دوربین جلوی گوشی پشتیبانی نمی کند. این موضوع در مورد Color Grab صحت ندارد، که آخرین ورودی به خانواده ابزار های رنگ بَردار (color picker) اندروید است. افزون بر رایگان بودن، تم Holo و بسیار ساده در اجرا، Color Grab به شما اجازه شناخت رنگ زمان واقعی (real-time) و گرفتن آن از طریق هر دو دوربین جلو و عقب را می دهد.

برای شروع شناسایی و تشخیص رنگ ها، به سادگی برنامه را راه اندازی کنید و دوربین دستگاه اندروید تان را به سمت موضوع با رنگ (های) مورد هدف تان نشانه روید. اطلاعات مربوط به هر رنگ به صورت نزولی درون نشانگر هدف در مرکز صفحه نمایش، در بالا همانند دور راه حل گفته شده فوق نمایش داده می شوند، Color Grab از پایگاه داده ای پشتیبانی می کند که دربردارنده اطلاعات دقیقی برای هزاران رنگ مختلف است. برنامه نوع رنگ اصلی، و مقادیر RGB و HSV ، سایه دقیق و طبقه بندی رنگ مورد نظر را نشان می دهد.

Color Grab به همراه چندین ابزار پشتیبانی شده که موجب افزایش کارآمدی کلی برنامه می شوند، می آید. به عوان مثال، ضامنی برای چراغ قوه وجود دارد که به شما در تشخیص و گرفتن رنگ ها در تاریکی، کانون (focus) خودکار درونی، و تثبیت رنگ ها کمک می کند. جدا از ویژگی های اضافی، توانایی برنامه در کشف رنگ ها به درستی، چه در نزدیکی یا در مسافتی قابل توجه، آن را به یک مدعی در میان همتایان خود مبدل می سازد.

برای نشانه گذاری رنگ های شناسایی شده کنونی در گالری رنگ درون ساخت برنامه، تنها یکبار روی صفحه بزنید. تمامی رنگ های نشانه گذاری شده را می توان با ضربه زدن روی نماد سینی رنگ در پایین رابط کاربری مشاهده نمود. متأسفانه، هیچ کار بیشتری نمی توانید با این رنگ ها به جز مشاهده جزئیات آنها یا حذف آنها از فهرست، بکنید.

امیدوارم، تکرار های آتی برنامه، برخی گونه های به اشتراک گذاری یا گزینه صدور برای آنهایی که مایل به استفاده از آنچه که آنها شناسایی می کنند باشند، را پشتیبانی کند. به عنوان مثال، طراحان گرافیک، ممکن است کاربردی برای ویژگی گفته شده بیایند در حالی که در تلاش برای ایجاد یک نسخه بدل دیجیتال از چیزی از دنیای واقعی هستند.

Color Grab رایگان است و شامل هیچ نوع تبلیغ و آگهی نمی باشد. شما می توانید آن را از فروشگاه Google Play از طریق لینک ارائه شده پایین دریافت نمایید.

Download Color Grab For Android

نقـد و بـررسی آیـفون 5



ادامه مطلب ...
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
پيوندها


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 27
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 661
بازدید کل : 57559
تعداد مطالب : 485
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 4



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
فروش انواع نوت بوک و قطعات رايانه
<-BlogTitle->
این سایت را حمایت می کنم